A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Богородчанської селищної ради

03 березня Всесвітній день слуху

Дата: 03.03.2023 08:59
Кількість переглядів: 29

03 березня Всесвітній день слуху. Для нас це вкрай важливо, адже ми працюємо із такою категорією осіб, що мають порушення функціональні - слухові.

Слух є здатністю організму сприймати і диференціювати звуки за допомогою звукового аналізатора. Ця здатність реалізується через слухову систему або слуховий аналізатор людини, який являє собою сукупність нервових структур, що сприймають і диференціюють звукові подразнення і визначають напрямок і ступінь віддаленості джерела звуку, тобто які проводять складну слухову орієнтацію в просторі. Звук має амплітуду, інтенсивність і тривалість.

 Коли потрібно перевіряти слух дитини?Дуже важливо якомога раніше виявити у немовляти

порушення слуху, щоб уже в перші місяці життя почати діяти: покращувати слухове сприйняття, правильно спілкуватися з дитиною, надавати фахову підтримувальну (корекційну) допомогу, впливати на розвиток дитини в умовах сім’ї.

Як допомогти почути світ?

На сучасному етапі розвитку науки і техніки відбулися серйозні зміни в галузі реабілітації дітей з порушеннями слуху. З’явилися об’єктивні методи діагностики, що можуть допомогти виявити порушення слуху в новонароджених малюків; створено високоефективні слухові апарати; розроблені технології слухопротезування дітей

раннього віку; широко застосовується метод кохлеарної імплантації, котрий забезпечує людям зі значною втратою слуху можливість чути; впроваджуються у практику новітні педагогічні методи підтримки дітей раннього віку.

Коли починати навчання?

Пам’ятайте: виявити порушення слуху необхідно якомога раніше. Одразу після виявлення порушення слід починати надавати допомогу.

Уже з першого року (перших місяців) життя дитину з порушенням слуху доцільно привчати:

-підтримувати слухово-зоровий контакт з дорослим;

-розрізняти мовленнєві і немовленнєві звуки;

- наслідувати рухи, дії та мовленнєві сигнали дорослого;

- супроводжувати вокалізаціями предметні дії з іграшками;

- розрізняти інтонації у мовленні дорослого та реагувати на них.

Щоденні тренування допоможуть малюкові навчитися:

- разом із дорослим вимовляти голосні звуки, окремі

склади та найпростіші слова;

-розуміти слова — назви предметів навколишнього середовища та їхніх окремих ознак, а також повсякденних дій;

- наближено називати своє ім’я, предмети оточення, окремі ознаки предметів, повсякденні дії;

- у доступний спосіб звертатися до близьких;

- у доступний спосіб висловлювати власні побажання;

- розуміти та виконувати деякі дії на прохання дорослого.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень