A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Богородчанської селищної ради

Діяльність фахівця (консультанта) (вчителя-логопеда)!

Дата: 13.02.2023 09:28
Кількість переглядів: 47

Сьогодні поговоримо про те, хто такі діти з порушеннями мовлення, які види порушень існують, поради батькам. Також про те, хто може надавати корекційну допомогу таким діткам. В нашому закладі таку корекційну роботу проводить фахівець (консультант) ІРЦ (вчитель-логопед).

І так, діти з порушеннями мовлення - це діти, що мають відхилення в розвитку мовлення при нормальному слуху і збереженому інтелекті. Порушення мовлення різноманітні:

-вони можуть проявлятися в порушенні звуковимови;

-граматичного складу мовлення;

-бідності словникового запасу (активного, пасивного);

- у порушенні темпу і плавності мовлення.

Виникнувши, мовні порушення самостійно не зникають, а закріплюються, і вимагають логопедичного втручання. Неправильне мовлення дитини може відбиватися на її подальшому розвитку, затримуючи і спотворюючи його, може ускладнювати навчання в школі.

Мова відіграє виключно важливу роль у формуванні вищих психічних функцій у дитини. Виконуючи функцію спілкування дитини з дорослими.

Вона є базою для:

- розвитку мислення;

- забезпечує можливість планування і регулювання поведінки дитини;

- організація її психічного життя;

- впливає на розвиток особистості в цілому.

У зв'язку з цим у сучасній спеціальній педагогіці психології та логопедії, утвердилося положення про необхідність раннього виявлення та подолання мовленнєвих порушень, які є загальною закономірністю аномального розвитку, тобто зустрічаються у більшості дітей з різними відхиленнями в розвитку і можуть зачіпати різні компоненти мови. Одні з них стосуються тільки процесів вимови і виявляються в зниженні виразності мовлення без супутніх проявів. Інші зачіпають фонематическую бік мови і виражаються не тільки дефекти вимови, але і в недостатньому оволодінні звуковим складом слова, які спричиняють порушення читання і письма. Треті являють собою комунікативні порушення, які можуть перешкоджати навчання дитини в школі і його соціальної адаптації.

Діти з порушеннями мовленнєвого розвитку - це особлива категорія дітей з відхиленнями у розвитку; у них збережений слух і інтелект, але є значні порушення мовлення, що впливають на формування інших сторін психіки.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень