ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ НАВЧАННЯ МОЖЕ БУТИ ПОДОВЖЕНО – УРЯД УХВАЛИВ ПОРЯДОК
21 жовтня 2020 року, Уряд ухвалив зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. № 585 “Про встановлення тривалості здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами” і від 12 липня 2017 р. № 545 “Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр”, які надають можливість і встановлюють механізм подовження тривалості навчання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) відповідно до індивідуальних потреб.
Звертаємо увагу що тривалість здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, може бути продовжена на один рік на рівні початкової освіти та/або на один рік на рівні базової середньої освіти відповідно до індивідуальної освітньої траєкторії.
Якщо батьки дітей з ООП виявляють бажання продовжити тривалість здобуття освіти, то алгоритм дії наступний:
- повідомити про це адміністрацію закладу за 6 місяців до кінця навчального року;
- отримати копію протоколу засідання КППС дитини з ООП із зазначенням цієї потреби;
- звернутись до ІРЦ із заявою про проведення повторної комплексної психолого- педагогічної оцінки розвитку дитини;
- на підставі висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, виданого ІРЦ + заяви батьків дитини рішення про подовження тривалості навчання приймається педагогічною радою та вводиться в дію наказом керівника закладу освіти.