A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Богородчанської селищної ради

Мотивація

Дата: 10.01.2024 11:16
Кількість переглядів: 16

Засвоєння знань, насамперед, залежить від наявності в учнів відповідної мотивації

 Тому передусім, забезпечення пізнавальної активності кожного учня.На етапі використовується прагнення дітей з ООП, вимоги корекційного педагога

Головним завданням корекційної роботи у цьому напрямі є виховання бажання знаходити правильну відповідь, долати труднощі розумового і практичного характеру,відчувати свою спроможність.

З цією метою використовуються такі прийоми:

- особливо цікава, емоційно насичена форма викладу матеріалу;

- вживання доступної розумінню лексики та граматичних конструкцій;

- урізноманітнення завдань;

- надання переваги діалогічним формам спілкування над монологічними.

Перераховані прийоми особливо важливими є на етапі "пристосування до нозології". На етапі "власне корекції" до них додаються ще й такі умови:

- актуалізація досвіду та уявлень самої дитини щодо теми, яка вивчається;

- пріоритетність проблемних ситуаційна, коли діти не одержують готових знань, які залишається лише запам'ятати, а здійснюють під керівництвом корекційного педагога активний пошук, коли корекційний педагог, удаючись до різних форм допомоги, поступово наближає учнів до правильної відповіді;

- створення умов для практичного експерименту, вияву творчості

-  стимуляція учнів до подолання перешкод, розумової діяльності через оцінку індивідуальних досягнень, через усвідомлення власного самовдосконалення.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень