Мотивація
Засвоєння знань, насамперед, залежить від наявності в учнів відповідної мотивації
Тому передусім, забезпечення пізнавальної активності кожного учня.На етапі використовується прагнення дітей з ООП, вимоги корекційного педагога
Головним завданням корекційної роботи у цьому напрямі є виховання бажання знаходити правильну відповідь, долати труднощі розумового і практичного характеру,відчувати свою спроможність.
З цією метою використовуються такі прийоми:
- особливо цікава, емоційно насичена форма викладу матеріалу;
- вживання доступної розумінню лексики та граматичних конструкцій;
- урізноманітнення завдань;
- надання переваги діалогічним формам спілкування над монологічними.
Перераховані прийоми особливо важливими є на етапі "пристосування до нозології". На етапі "власне корекції" до них додаються ще й такі умови:
- актуалізація досвіду та уявлень самої дитини щодо теми, яка вивчається;
- пріоритетність проблемних ситуаційна, коли діти не одержують готових знань, які залишається лише запам'ятати, а здійснюють під керівництвом корекційного педагога активний пошук, коли корекційний педагог, удаючись до різних форм допомоги, поступово наближає учнів до правильної відповіді;
- створення умов для практичного експерименту, вияву творчості
- стимуляція учнів до подолання перешкод, розумової діяльності через оцінку індивідуальних досягнень, через усвідомлення власного самовдосконалення.