Мапа сайту - Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
- Головна
-
Новини
- Виїздні заняття мобільним ІРЦ
- Корекційно-розвиткові послуги
- Засідання команди-психолого педагогічного супроводу.
- Це важливо!
- 2 квітня - Всесвітній день поширення інфрмації про аутизм.
- Семінар для асистентів вчителів!
- Зустріч з магістрантами
- Привітання з Днем народженням!
- Семінар для асистентів вихователів!
- Дитина з особливими потребами потребує постійної батьківської підтримки
- Поради логопеда
- 03 березня Всесвітній день слуху
- З 20 лютого по 23 лютого 2023 року фахівці(консультанти) (вчитель-логопед) та (вчитель-дефектолог) КУ «Інклюзивно-ресурсного центру» Богородчанської селищної ради успішно пройшли дистанційні курси підвищення кваліфікації педагогів при ІФОІППО
- Діяльність фахівця (вчителя-реабілітолога)!
- Про що мають знати батьки дошкільника з ООП!
- Діяльність фахівця (практичного психолога)!
- Діяльність фахівця (консультанта) (вчителя-логопеда)!
- Ми раді ділитись досвідом!
- НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО ПЛАСТИЛІН. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЕФЕКТОЛОГА
- Алгоритм звернення батьків до Інклюзивно-ресурсного центру!!
- Фотогалерея
- Контакти
- Про центр
- Матеріально-технічне забезпечення
- Документи
-
Інклюзивне навчання
- Нормативна документація
-
Методичні рекомендації
- Що таке раннє втручання?
- Корекційні ігри та програми спрямовані на сенсорно-моторний Розвиток для дітей з особливими освітніми потребами
- Труднощі у процесі синтезу усіх даних тексту арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
- МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ТА СТИМУЛЯЦІЇ ВИМОВИ ФОНЕМ
- СТРАТЕГІЇ СТАТЕВОГО ВИХОВАННЯ ПІДЛІТКІВ ТА ЮНАКІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
- КОМПЛЕКСНИЙ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО- РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
- Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі
- Як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами: практичні поради
- Рекомендації для вчителів інклюзивних класів, спеціальних педагогів та тих, кому важливо організувати робочий процес і дистанційне навчання для учнів з особливими освітніми потребами
- Вебінар. Практичні поради щодо підтримки дітей з ООП
- Кілька правил, як переглядати індивідуальну програму розвитку
- Сутність процесів адаптації та модифікації в інклюзивній освіті
- «Написання ІПР»
- Навчання дітей з ООП
- Мотиваційний чотирикутник в інклюзії
- Для дітей з порушенням слуху
- Кінезіологія
- Методичні рекомендації для педагогічних працівників
- Успішне інклюзивне навчання для дітей з розладами аутистичного спектра
- Довідник
- Інклюзивні класи в закладах середньої загальної освіти
- Інклюзивні групи в закладах дошкільної освіти
-
Поради батькам
- Поради реабілітолога
- Поради логопеда
- Поради практичного психолога
- Поради фахівця-консультанта (вчителя дефектолога) для батьків.
- Поради медичної сестри
- Поради батькам!
- Інформація для батьків дітей з особливими освітніми потребами стосовно звернення до фахівців ІРЦ
- ПОРАДИ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Поради батькам гіперактивної дитини!!!
-
Методична робота
- Семінари
- Конференції
-
Методичні рекомендації
- Іграшки, які мають корекційний та діагностичний ефект
- Дидактичні ігри для мовленнєвого розвитку дітей в ДНЗ
- Консультація для педагогів і батьків: Ігри для розвитку уваги для гіперактивних дітей
- Вправи та завданнями для дітей з особливими освітніми потребами (шкільного віку)
- Методичні рекомендації щодо роботи з дітьми зі складними комплексними порушеннями розвитку в період карантину.
- Види розвиваючих ігор для дітей з аутизмом.
- Корекційні вправи та ігри для дітей з особливими освітніми потребами
- Чим зайняти дитину з аутизмом вдома
- Використання наочного матеріалу при роботі з учнями, що мають порушення зору та проблеми інтелекту
- Аутизм і карантин
- ЯК ПЕРЕЖИТИ ІЗОЛЯЦІЮ?
- Картотека ігор з соціо - педагогічної технології для дітей дошкільного віку
- Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку
-
Посібники
- "Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання"
- АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
- НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
- БАР’ЄРИ В НАВЧАННІ ТА УЧАСТІ ДІТЕЙ З КОГНІТИВНИМИ ПОРУШЕННЯМИ: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР, РАС, ГРДУ (методичний вісник)
- Науково-методичний посібник "Теорія і практика інклюзивної освіти"
- Дитина із церебральним паралічем
- Дитина із синдромом Дауна
- Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку
- Гіперактивна дитина
- ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ
- ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
- Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
- Посадові обов’язки і ведення документації асистента вчителя
- "ПІДГОТОВКА ДИТИНИ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА ДО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ"
- НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
- Корекційні програми
- Діяльність профспілки ІРЦ
- Форми та методи роботи із дітьми ООП