26 серпня 2020 року директор ІРЦ О.Фесюк, вчитель-логопед М.Савчин на запрошення відділу освіти Дзвиняцької ОТГ взяли активну участь у серпневій конференції педагогічних працівників
26 серпня 2020 року директор ІРЦ О.Фесюк, вчитель-логопед М.Савчин на запрошення відділу освіти Дзвиняцької ОТГ взяли активну участь у серпневій конференції педагогічних працівників, а саме, вчитель-логопед доповідала на тему «Особливості взаємодії інклюзивно-ресурсного центру з педагогічними працівниками з метою раннього втручання для виявлення особливих освітніх потреб у дитини». А також, директор ІРЦ доповнила вчителя-логопеда з питань основних правових аспектів діяльності ІРЦ в ранньому виявленні особливих освітніх потреб у дитини педагогічними працівниками та батьками.
Первинну діагностику необхідно проводити не тоді, коли дитина має влаштовуватися в дитячий колектив, а починаючи з перших місяців життя.
Правильно організований моніторинг розвитку дитини, її психолого-педагогічний супровід, поряд з традиційним медичним створює умови для раннього виявлення та вчасної корекцій проблем психофізичного розвитку.
Початковий етап інклюзії надзвичайно важливий, оскільки загальновідомо, що якщо в дитини вчасно виявити відхилення в розвитку, здійснити ранню корекцію та попередити виникнення вторинних розладів, то більшість дітей можуть частково компенсувати порушення, і до 6-8 років розпочати навчання за загальноосвітньою програмою.
Рекомендації педагогам та батькам:
Якщо ви помітили у дитини:
- дитина не розмовляє;
- відстає в мовленнєвому розвитку з нез`ясованих причин;
- має порушення зору або слуху;
- поставлений діагноз(дитячий церебральний параліч, зниження інтелекту, синдром Дауна).
І чим раніше виявлені проблеми і розпочата корекція, тим більше у дитини шансів вирости здоровою і жити повноцінним життям!