A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
Богородчанської селищної ради

Як впливає взаємодія з однокласниками та родиною на інклюзивне навчання?

Дата: 12.03.2020 15:51
Кількість переглядів: 227

  • Взаємодія з однокласниками
    Позитивна взаємодія з однокласниками зміцнює опірність дитини до середовищних бар’єрів і сприяє освітній інклюзії. Негативна взаємодія має зворотній ефект. Буллінг, незалежно від рівня його інтенсивності, створює потужні бар’єри в освітній інклюзії, й ситуація тільки погіршується, якщо вчителі чи інші особи, наділені певною владою, не втручаються.
  • Підтримка з боку родини
    Підтримка з боку родини сприяє освітній інклюзії багатьма різними способами.

- Батьки можуть спонукати свою дитину співпрацювати з однокласниками й разом із учителями виробити алгоритм допомоги дитині з виконанням домашніх завдань.

- Брати та сестри також можуть посприяти встановленню в школі позитивної атмосфери, коли дитину з особливими освітніми потребами сприйматимуть належним чином і залучатимуть до загальних ігор і спілкування.

- Вчителі можуть допомогти батькам дитини правильно організувати умови навчання вдома, навчивши їх бачити у дитині її сильні сторони та потенціал.

Висловлення вдячності та визнання ролі родини у навчанні дитини відіграє важливу роль, але має бути щирим і обґрунтованим. Учителям необхідно слідкувати, щоб у їхньому тоні під час розмов із батьками не було жодної ноти співчуття чи зверхньої доброзичливості. Найменші вияви дискримінації з боку освітян створюють значні перешкоди в інклюзивному навчанні й загалом знижують родинну підтримку учнів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень